Բջջային համարի տեղափոխում
-webp(80)-o(png).webp?token=033e7d89c0e859695afae74dfc8c19c2)
-
Ինչպե՞ս կարող եմ համարս տեղափոխել UcomՊարզապես լրացրեք առցանց դիմումը և 1 աշխատանքային օրվա ընթացքում մեր մասնագետը կապ կհաստատի Ձեզ հետ՝ համարի տեղափոխման կարգին ծանոթացնելու համար: Դիմումը կարելի է լրացնել նաև Ucom-ի սպասարկման կենտրոններում՝ ներկայացնելով անձը հաստատող փաստաթուղթ։
-
Արդյոք պե՞տք է տեղեկացնեմ իմ ներկայիս օպերատորին համարս տեղափոխելու մասինՁեր ներկայիս օպերատորին տեղեկացնելու անհրաժեշտություն չկա: Մեր մասնագետները, ընդունված կանոնակարգի համաձայն, Ձեր օպերատորի հետ կկազմակերպեն համարի տեղափոխման գործընթացը:
-
Որքա՞ն կտևի համարիս տեղափոխումը Ucom-ի ցանցՀամարի տեղափոխումը տևում է 1-3 աշխատանքային օր կամ համարի տեղափոխման դիմումում նշված՝ Ձեր կողմից ընտրած ժամկետում, որը չի կարող 3 աշխատանքային օրից պակաս լինել:Որքա՞ն կտևի համարիս տեղափոխումը Ucom-ի ցանցՀամարի տեղափոխումը տևում է 1-3 աշխատանքային օր կամ համարի տեղափոխման դիմումում նշված՝ Ձեր կողմից ընտրած ժամկետում, որը չի կարող 3 աշխատանքային օրից պակաս լինել:
Համարի տեղափոխման դիմումը Ucom-ի սպասարկման կենտրոններից մեկում լրացնելուց հետո Ձեզ կտրամադրվի նոր Ucom SIM քարտ ժամանակավոր համարով, որի վրա համարի տեղափոխման գործընթացի հաջող ավարտից հետո կակտիվանա Ձեր մշտական համարը: Մինչ այդ կարող եք օգտագործել նաև Ձեր ներկայիս օպերատորի SIM քարտը:
-
Քանի՞ անգամ և ինչ հաճախականությամբ կարող եմ տեղափոխել համարսՅուրաքանչյուր համար կարող եք տեղափոխել 12 ամսվա ընթացքում առավելագույնը 2 անգամ:
-
Քանի՞ համար կարող եմ տեղափոխելՏեղափոխվող համարների քանակը անսահմանափակ է: Դուք կարող եք տեղափոխել Ձեր անունով գրանցված ցանկացած քանակությամբ համարներ:
-
Որքա՞ն պետք է վճարեմ համարս տեղափոխելու դիմացՀամարը Ucom-ի ցանց տեղափոխելն անվճար է:
-
Իմ նախկին օպերատորի ծառայություններից օգտվող ընկերներս ինչպե՞ս կարող են տեղեկանալ, որ ես փոխել եմ օպերատորիսՁեզ զանգահարելիս նրանք կլսեն ձայնային ազդանշան, որի միջոցով կտեղեկանան, որ զանգահարում են այլ օպերատորի բաժանորդի: Ձայնային ազդանշանը կանհետանա, եթե նրանք նույնպես դառնան Ucom բաժանորդ:Իմ նախկին օպերատորի ծառայություններից օգտվող ընկերներս ինչպե՞ս կարող են տեղեկանալ, որ ես փոխել եմ օպերատորիսՁեզ զանգահարելիս նրանք կլսեն ձայնային ազդանշան, որի միջոցով կտեղեկանան, որ զանգահարում են այլ օպերատորի բաժանորդի: Ձայնային ազդանշանը կանհետանա, եթե նրանք նույնպես դառնան Ucom բաժանորդ:
Ցանկության դեպքում զանգ կատարողները կարող են անջատել այդ ձայնային ազդանշանը` հավաքելով *149#: Բացի դրանից, Դուք կարող եք նախապես ստուգել, թե արդյոք համարը, որին զանգահարում եք Ձեր ցանցում է, թե ոչ, հավաքելով *148# հեռախոսահամար հրահանգը:
-
Համարն այլ ցանց տեղափոխելուց հետո կարո՞ղ եմ արդյոք շարունակել օգտվել նախկին սակագնային պլաններից և ծառայություններիցԳործընթացի հաջող ավարտից հետո Դուք դադարում եք լինել Ձեր նախկին օպերատորի բաժանորդ, և Ձեր նախկին օպերատորի կողմից մատուցվող բոլոր ծառայությունները դադարեցվում են: Փոխարենը` Դուք կկարողանաք ընտրել Ucom-ի գրավիչ և բազմազան ծառայություններից:
-
Կարո՞ղ եմ արդյոք համարս տեղափոխելուց հետո օգտագործել հաշվին առկա դրական մնացորդը։Եթե Ձեր ներկա համարի հաշվին կա մնացորդ, համարի տեղափոխման դեպքում այն չի փոխանցվում Ձեր Ucom նոր հաշվին:
-
Կարո՞ղ է արդյոք իմ ներկայիս օպերատորը մերժել համարիս տեղափոխման դիմումըԱյո, համարի տեղափոխման դիմումը կարող է մերժվել մի քանի պատճառներովԿարո՞ղ է արդյոք իմ ներկայիս օպերատորը մերժել համարիս տեղափոխման դիմումըԱյո, համարի տեղափոխման դիմումը կարող է մերժվել մի քանի պատճառներով
- համարը գրանցված չէ Ձեր անունով,
- տեղափոխման դիմումում նշված համարը գոյություն չունի
- ընթացքի մեջ է ավելի վաղ ներկայացված դիմում,
- վերջին 12 ամսվա ընթացքում համարը 2 անգամ տեղափոխվել է,
- անհատական տվյալներում առկա են որոշ անհամապատասխանություններ:
Մերժման դեպքում Դուք կստանաք կարճ հաղորդագրություն, որում նշված կլինի դիմումի մերժման պատճառը: Նման դեպքերում Ucom-ի մասնագետները, հաշվի առնելով մերժման հիմքերը, Ձեր անունից կներկայացնեն համարի տեղափոխման նոր դիմում, եթե Դուք այդպիսի լիազորություն տվել եք, կամ կօգնեն Ձեզ ներկայացնել համարի տեղափոխման նոր դիմում:
-
Կարո՞ղ եմ արդյոք տեղափոխել համարս, եթե դեռ չեմ մարել իմ ներկայիս օպերատորի նկատմամբ ունեցած պարտքերսԱյո՛, համարը կարող եք տեղափոխել անկախ նրանից` պարտք ունեք, թե ոչ: Համարի տեղափոխման դեպքում Ձեր նախորդ օպերատորի հանդեպ ունեցած ֆինանսական պարտավորությունները չեն դադարում, և Դուք պետք է կատարեք դրանք` բացասական իրավական հետևանքներից խուսափելու համար:
-
Կարո՞ղ եմ արդյոք չեղարկել համարի տեղափոխման իմ ներկայացրած դիմումը։Համարի տեղափոխման դիմումը կկարողանաք չեղարկել՝ այցելելով Ucom-ի սպասարկման կենտրոն համապատասխան ժամկետի ընթացքում:Կարո՞ղ եմ արդյոք չեղարկել համարի տեղափոխման իմ ներկայացրած դիմումը։Համարի տեղափոխման դիմումը կկարողանաք չեղարկել՝ այցելելով Ucom-ի սպասարկման կենտրոն համապատասխան ժամկետի ընթացքում:
- Եթե Ձեր համարը պետք է տեղափոխվի 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում, ապա դիմումը կկարողանաք չեղարկել մինչև դիմումը ներկայացնելու օրվա ժամը 18:00։
- Եթե Ձեր դիմումը լրացրել է նշված վայրում ակտիվ վաճառքի մասնագետը, ապա դիմումը կարող եք չեղարկել մինչև այն լրացնելու օրվան հաջորդող օրվա ժամը 18:00։
- Եթե դիմումում ընտրել եք համարի տեղափոխման ավելի ուշ ժամկետ, ապա կարող եք այն հետ վերցնել տեղափոխման օրվան նախորդող վերջին աշխատանքային օրվա ժամը 18:00: