Next Level սակագնային պլան

Ընտրեք անսահմանափակի Ձեր տարբերակը՝ սկսած 3 000 դրամից։ Անցե՛ք հաջորդ մակարդակ:
Next Level
3000
Next Level
4000
Next Level
5500
Next Level
7500
3 000 ֏  4 000 ֏ 5 500 ֏ 7 500 ֏
1 500 րոպե
տեղական բոլոր ցանցեր, ԱՄՆ և Կանադա
500 րոպե 
տեղական բոլոր ցանցեր, ԱՄՆ և Կանադա
3 000 րոպե
տեղական բոլոր ցանցեր, ԱՄՆ և Կանադա

Անսահմանափակ

րոպե
տեղական բոլոր ցանցեր, ԱՄՆ և Կանադա

20 ԳԲ

+

  

  

Անսահմանափակ* Անսահմանափակ* Անսահմանափակ
- -

100 ՄԲ

ռոումինգում**

200 ՄԲ 

ռոումինգում**

300 SMS 
տեղական բոլոր ցանցեր
 500 SMS 
տեղական բոլոր ցանցեր
 500 SMS 
տեղական բոլոր ցանցեր
1 000 SMS 
տեղական բոլոր ցանցեր
3 000 դրամ
բացասական հաշվեկշիռ
5 000 դրամ
բացասական հաշվեկշիռ
5 000 դրամ
բացասական հաշվեկշիռ
10 000 դրամ
բացասական հաշվեկշիռ
  • Ucom-ի Next Level hետվճարային ամսական բաժանորդագրության հետ Դուք միշտ վճարում եք ծառայություններից օգտվելուց հետո: Յուրաքանչյուր ամիս Դուք վճարում եք Ձեր սակագնային պլանին համապատասխան ամսավճարը և նախորդ ամսվա ընթացքում հավելյալ օգտագործած ծառայությունների գումարը:

    Ամսավճարում ներառված րոպեները, ՄԲ-երը կամ SMS-ները Ձեր հաշվին փոխանցվում են յուրաքանչյուր ամսվա 1-ից, որի համար պետք է վճարեք մինչև հաջորդ ամսվա 20-ը:

    Տվյալ ամսվա ընթացքում չօգտագործված ներառված րոպեները, SMS-ները և ՄԲ-երը հաջորդ ամիս չեն փոխանցվում:

    Եթե ամսվա ընթացքում օգտագործում եք Ucom-ի այլ ծառայություններ կամ ավելին, քան Ձեր ամսական ներառումները, ապա գանձումը կատարվում է Ձեր հաշվեկշռից: Բացասական հաշվեկշռի չափը սահմանվում է համաձայն Ձեր ընտրած սակագնային պլանի. որքան մեծ է սակագնային պլանի ամսավճարը, այնքան մեծ է բացասական հաշվեկշռի չափը: Եթե սակագնային պլանով նախատեսված բացասական հաշվեկշիռը Ձեզ չի բավարարում, 3 ամիս Ucom-ի բաժանորդ լինելուց հետո կարող եք դիմել այն վերանայելու համար` լրացնելով համապատասխան դիմում Ucom-ի ցանկացած  սպասարկման սրահում: Ucom -ն իրավունք ունի մերժելու Ձեր բացասական հաշվեկշռի վերանայման պահանջը` իր ողջամիտ հայեցողությամբ, եթե Դուք չեք բավարարում Ucom -ի կողմից սահմանված վճարունակության պահանջներին:

    Սակագնային պլան Բացասական հաշվեկշիռ
    Next Level 3000 3 000
    Next Level 4000 5 000
    Next Level 5500 5 000
    Next Level 7500 10 000

     

    Սակագները պլանի ներառումները սպառելուց հետո՝ 

    զանգեր Ucom շարժական ցանցում 0 դրամ/րոպե
    զանգեր դեպի տեղական այլ ցանցեր 15 դրամ/րոպե
    շարժական ինտերնետ 15 դրամ/ՄԲ
    շարժական ինտերնետ ռոումինգում համաձայն այդ երկրում տվյալ օպերատորի գործող սակագնի
    SMS դեպի տեղական ցանցեր 15 դրամ/SMS
    SMS դեպի միջազգային ցանցեր 20 դրամ/SMS

    Բացասական հաշվեկշռի սահմանաչափը գերազանցելու դեպքում հնարավոր կլինի օգտվել միայն Ձեր սակագնային պլանում ներառված շարժական ինտերնետից և SMS-ներից: Մնացած ծառայություններից կամ ամսական ներառումներից (այդ թվում՝ Ձեր սակագնային պլանում ներառված և չօգտագործված րոպեներից, ռոումինգի համար նախատեսված շարժական ինտերնետից) օգտվելու համար անհրաժեշտ կլինի մարել ամսավճարի պարտքը, եթե առկա է, և վերալիցքավորել հաշիվը:

    Որպես Ucom Հետվճարային ծառայության բաժանորդ, Դուք կարող եք իրականացնել չընդհատվող սեսիա(ներ) (զանգ, SMS, ինտերնետ, ինչպես Հայաստանում, այնպես էլ ռոումինգում): Ձեզ անհարմարություն չպատճառելու նկատառումով, անգամ եթե նման սեսիայի ժամանակ սպառել եք գումարային սահմանաչափը, Ucom-ը չի ընդհատի Ձեզ մատուցվող ծառայությունը, և գումարային սահմանաչափը գերազանցող պարտքի համար գանձումը կիրականացվի ավելի ուշ Ձեր հաշվից: Նկատի ունեցեք, որ Դուք պատասխանատվություն եք կրում առաջացած բոլոր պարտքերի վճարման համար:

    Ինչպես անցում կատարել Next Level սակագնային պլանին

    Եթե Universal, հետվճարային Level Up կամ Next Level սակագնային պլանի բաժանորդ եք․ հավաքեք *111*11# կամ այցելեք Ucom ցանկացած սպասարկման կենտրոն։ Նոր Next Level սակագնային պլանին անցումը կկատարվի հաջորդ ամսվա 1-ին։

    Եթե կանխավճարային ծառայության բաժանորդ եք․ անձնագրով կամ նույնականացման քարտով համեցեք սպասարկման կենտրոն:

    Անսահմանափակ ինտերնետ

    Next Level սակագնային պլանը հնարավոր է օգտագործել միայն հեռախոսով։ Ինտերնետի տարածումը և դրա օգտագործումն այլ սարքավորումներից (Tethering) կարող է սահմանափակվել:

    *Բարեխիղճ օգտագործման սկզբունքի համաձայն Ucom-ը հնարավորություն է ընձեռում բոլոր բաժանորդներին հավասար օգտվել որակյալ շարժական կապի ծառայություններից։

    Եթե վավերականության 30 օրվա (հետվճարայինի դեպքում՝ 1 ամսվա) ընթացքում Դուք գերազանցել եք 200 ԳԲ շեմը, մաքսիմալ հասանելի արագությունը կսահմանվի 512 Կբիթ/վրկ։ Կանխավճարային սակագնային պլանի դեպքում այդ արագությունը կգործի մինչև վավերականության ժամկետի ավարտը, իսկ հետվճարայինի դեպքում՝ մինչև հաջորդ ամսվա 1-ը։

    Այդ արագությունը բավարար է, որպեսզի Դուք լիարժեք օգտվեք սոցիալական ցանցերից, մեսենջերներից և մի շարք այլ ծառայություններից։

    Դուք կշարունակեք օգտվել ինտերնետից առանց մեգաբայթերի գանձման։

    Առանց ինտերնետի սպառման հավելվածներ

    Նշված կայքերից ու հավելվածներից օգտվելիս հնարավոր է ինտերնետային այլ ռեսուրսների հետ տվյալների փոխանակում, որի համար գանձումը կկատարվի համաձայն սակագնային պլանի:

    Խորհուրդ է տրվում օգտվել նշված հավելվածների թարմացված տարբերակներից, այլապես օգտագործման ընթացքում Ձեր հաշվից կարող է գումար գանձվել՝ ընթացիկ սակագնային պլանին համապատասխան:

    Ի լրումն նշված հավելվածների առանց ինտերնետի մեգաբայթերի սպառման Ձեր Next Level փաթեթով հասանելի են լինելու www.ucom.am կայքը, ArCa և Ucom հավելվածները, ինչպես նաև մի շարք կրթական կայքեր, ինչպիսիք են www.kahoot.comwww.etwinning.netwww.emis.amwww.armedu.amwww.e-school.am:

    ** Շարժական ինտերնետ ռոումինգում

    Next Level 5500 և Next Level 7500 սակագնային պլանի բաժանորդներին ամեն ամիս կտրամադրվի ինտերնետի ծավալ ռոումինգում՝ 65-ից ավելի երկրում օգտագործելու համար: Ներառված ինտերնետի ծավալը հնարավոր է օգտագործել ստորև նշված երկերներում համապատասխան օպերատորին միանալիս: Հաշվի առեք, որ ռոումինգում ինտերնետից օգտվելու ժամանակ ներառումը սպառելուց հետո կապը չի ընդհատվի և կշարունակեք օգտվել ինտերնետից համաձայն այդ երկրում տվյալ օպերատորի՝ ռոումինգում գործող ինտերնետի սակագնի:

     

    • Ալբանիա Vodafone
    • ԱՄՆ  T-Mobile, AT&T և Limitless
    • Ավստրալիա Vodafone
    • Ավստրիա Magenta և A1
    • ԱՄԷ Du
    • Արգենտինա Movistar
    • Բահրեյն STC
    • Բելգիա Orange
    • Բոսնիա և Հերցեգովինա BH Telecom
    • Բրազիլիա  VIVO
    • Բուլղարիա Yettel
    • Գերմանիա Telekom
    • Դանիա Telia
    • Եգիպտոս Orange
    • Էկվադոր Movistar
    • Էստոնիա Telia և Tele2 
    • Թաիլանդ DTAC
    • Թայվան Chunghwa Telecom
    • Թուրքիա Turkcell,Vodafone և Turk Telekom
    • Իռլանդիա Vodafone և eir
    • Ինդոնեզիա XL Axiata
    • Իսպանիա Orange
    • Իսրայել Partner
    • Իտալիա Vodafone, Windtre, TIM և Iliad
    • Լատվիա LMT և Tele2
    • Լեհաստան Orange
    • Լիխտենշտեյն Swisscom և Salt
    • Լիտվա Telia և Tele2 
    • Լյուքսեմբուրգ Orange և Tango
    • Խորվաթիա A1
    • Կանադա Rogers  և Bell
    • Կիպրոս Epic
    • Կոնգո Vodacom Կոնգոյի Դեմոկրատական Հանրապետություն
    • Հարավային Կորեա KT և SK Telecom
    • Հնդկաստան Airtel
    • Հորդանան Orange
    • Հունաստան Cosmote և Vodafone
    • Հունգարիա Yettel, Vodafone և Magyar Telekom
    • Ճապոնիա SoftBank
    • Մալայզիա Celcom և Digi
    • Մալթա Epic
    • Մակեդոնիա A1
    • Մեծ Բրիտանիա EE
    • Մեքսիկա Movistar
    • Մոլդովա Orange
    • Մոնտենեգրո m:tel
    • Նիդերլանդներ Vodafone և KPN
    • Նոր Զելանդիա One
    • Նորվեգիա Telenor և Telia
    • Շվեդիա Telenor
    • Շվեյցարիա Salt և Swisscom
    • Շրի Լանկա Dialog
    • Պերու Movistar
    • Պորտուգալիա Vodafone և NOS
    • Ուկրաինա Lifecell
    • Ուրուգվայ Movistar
    • Ուզբեկստան Mobiuz
    • Չեխիա O2 և Vodafone
    • Չիլի Telefonica
    • Չինաստան  China Mobile
    • Ռումինիա Orange և Vodafone
    • Սաուդյան Արաբիա Zain
    • Սերբիա A1 և Yettel
    • Սինգապուր M1
    • Սլովակիա Orange և O2
    • Սլովենիա A1
    • Վրաստան Magti, Silknet և Cellfie
    • Վիետնամ Viettel
    • Քաթար Vodafone
    • Քուվեյթ Ooredoo
    • Ֆինլանդիա Telia և DNA
    • Ֆրանսիա Orange
  • Ucom Next Level ծառայությունն ակտիվանում է բաժանորդագրման պահից:

    Ծառայությունն ակտիվ կլինի մինչև հաջորդ ամսվա 20-ը: Ակտիվ շրջանում կարող եք զանգեր ընդունել և զանգել ցանկացած ուղղությամբ, ուղարկել և ստանալ կարճ և մուլտիմեդիա հաղորդագրություններ, օգտագործել ինտերնետ և այլ ծառայություններ:

    Մինչև վճարման օրը (յուրաքանչյուր ամսվա 20-ը) վճարում չկատարելու դեպքում Ձեր ծառայությունն անցնում է պասիվ շրջան: Պասիվ շրջանը տևում է մինչև ընթացիկ ամսվան հաջորդող ամսվա ավարտը: Այս շրջանում Դուք կարող եք միայն ընդունել զանգեր, ստանալ կարճ և մուլտիմեդիա հաղորդագրություններ և կատարել զանգեր անվճար հատուկ համարներին: Ի դեպ, ակտիվ ծառայությունների փաթեթները և ավտոմատ ակտիվացված առաջարկները պահպանվում են նաև պասիվ շրջանում, սակայն Դուք չեք կարող դրանք օգտագործել: Պասիվ (Ծառայության սահմանափակման ժամանակահատված) շրջանում ցանկացած պահի կարող եք վերաակտիվացնել բոլոր ծառայությունները ` պարզապես վճարելով նախորդ ամիսների պարտքը (բացասական հաշվեկշիռը և չվճարված ամսավճարները): Այնուհետև, Դուք հնարավորություն կունենաք օգտագործել սակագնային պլանի ներառումները և ավտոմատ ակտիվացված առաջարկները, եթե դրանց վավերականության ժամկետը չի լրացել:

    Եթե մինչև պասիվ շրջանի ավարտը Դուք չեք վճարում գոյացած պարտքերը, ծառայության մատուցումը 1 ամիս ժամկետով սահմանափակվում է, որի ընթացքում Դուք կարող եք միայն ընդունել զանգեր, ստանալ կարճ և մուլտիմեդիա հաղորդագրություններ և կատարել զանգեր անվճար հատուկ համարներին։ Այս ընթացքում Դուք դեռևս ունեք հնարավորություն վերաակտիվացնելու բոլոր ծառայությունները և օգտվելու Ձեր սակագնային պլանին համապատասխան ամբողջական ներառումներից` պարզապես վճարելով չվճարված ամսավճարները, առկա բացասական հաշվեկշիռը, ինչպես նաև ուշ վճարման համար սահմանված տույժերը:

    Կասեցման ժամանակահատվածում Ծառայության նախորդ ամիսների պարտքն (չվճարված ամսավճարները, առկա բացասական հաշվեկշիռը, ինչպես նաև ուշ վճարման համար սահմանված տույժերը) ամբողջությամբ մարելու դեպքում Ծառայությունը վերաակտիվանում է:

    Ծառայությունների կասեցման ժամանակահատվածում նախորդ ամիսների պարտքն ամբողջությամբ մարելու և միաժամանակ մինչև տվյալ օրվա ավարտը պայմանագիրը լուծելու կամ այլ սակագնային պլանի անցնելու դեպքում ընթացիկ ամսվա համար ամսավճար չի գանձվում:

    Կասեցման ժամանակահատվածում նույն ամսվա 21-ից հետո վերաակտիվանալիս Բաժանորդային պայմանագիրը լուծվելու կամ այլ սակագնային պլանի անցնելու դեպքում կգանձվի տվյալ ամսվա ամսավճարի 30%-ի չափով գումար։ Մինչև նույն ամսվա 20-ը Բաժանորդային պայմանագիրը լուծվելու կամ այլ սակագնային պլանի անցնելու դեպքում կգանձվի տվյալ ամսվա ամսավճարն ամբողջությամբ։

    Եթե մինչև ծառայության ամբողջական կասեցման ժամանակահատվածի լրանալը պարտքն ամբողջությամբ չմարեք, Ucom-ը իրավասու կլինի միակողմանի լուծել Ձեր բաժանորդային պայմանագիրը՝ առանց Ձեզ լրացուցիչ տեղեկացնելու, Ձեր հեռախոսահամարը կարող է հատկացվել այլ բաժանորդի:

  • Բաժանորդային պայմանագիրը Բաժանորդի կամ Ucom-ի նախաձեռնությամբ լուծվելու կամ այլ սակագնային պլանի անցնելու դեպքում ընթացիկ ամսվա ամսավճարը ենթակա է ամբողջությամբ գանձման, բացառությամբ՝

    • առաջին ամսվա ընթացքում Բաժանորդային պայմանագիրը լուծելու կամ այլ սակագնային պլանի անցնելու դեպքի: Տվյալ պարագայում ամսավճարը հաշվարկվում է բաժանորդագրման օրվանից սկսած մինչև ընթացիկ ամսվա ավարտն ընկած օրերի քանակին համապատասխան գումարի չափով,
    • կասեցման փուլում վերաակտիվանալուց հետո նույն ամսվա 21-ից Բաժանորդային պայմանագիրը լուծվելու կամ այլ սակագնային պլանի անցնելու դեպքի: Տվյալ պարագայում կգանձվի տվյալ ամսվա ամսավճարի 30%-ի չափով գումար: