- Պատասխանել ընկերության կողմից առաջարկվող ծառայությունների, հատուկ առաջարկների, սակագնային պլանների և այլնի վերաբերյալ ընդհանուր տեղեկություններ ստանալու նպատակով հաճախորդների կողմից արվող հարցումներին ու հարցադրումներին և տրվող հարցերին,
- Իրականացնել հաճախորդների նախնական գրանցում և հարցումները փոխանցել համապատասխան բաժին դրանց վերջնականացման համար,
- Ավարտել գրանցման գործընթացը, ներառյալ տվյալների գրանցման և փաստաթղթերի մշակման գործընթացները,
- Ընդունել վճարումներ հաճախորդներից,
- Հաճախորդի պահանջով իրականացնել հաճախորդի հաշվի կասեցում, ապաակտիվացում կամ ժամանակավոր կասեցում,
- Առկա կամ պոտենցիալ հաճախորդների հետ յուրաքանչյուր նոր պայմանագիր կնքելիս հաճախորդներին տեղեկացնել նոր ծառայությունների և առաջարկների մասին,
- Իր իրավասությունների սահմաններում ղեկավարության պահանջով կատարել այլ առաջադրանքներ և հանձնարարություններ:
|